ceturtdiena, 2011. gada 17. marts

Būs jādīdās!!!!

"Būs jādīdās..." ir pēdējā laikā populārākais teiciens, ko sanācis teikt vai dzirdēt no čomiem. Visam apakšā ir R-Viss dziesma Mailītes. Riktīgi laba dziesma, bet par to nav šis stāsts. Pēdējo reizi kaut ko šeit uzrakstīju gandrīz pirms divām nedēļām, tātad ko par šim divām nedēļām esmu sarādījis. Esmu atsācis katru rītu iet skriet rīta rosmi. Prieks arī par to, ka tuvojas pavasaris. Ļoti pozitīvi ir tas, ka Rīgā sniegs ātri kūst, tāpēc neveidojas pretīgās sniega un ūdens putras. Praktiski visi trotuāri ir nokusuši un ir sausi, līdz ar to ir patīkami skriet. Forši ir āri tas, ka vairs nav jāsalst. Tā kā šobrīd esmu mājās, tad rīt vai parīt mēģināšu vēl izmantot pēdējo sniegu un iešu paslēpot pa sērsnu. Šonedēļ kojās bija jāsvin vairākas jubilejas, līdz ar to pēdējajā nedēļa ir sanācis pamaz gulēts. Arī šonakt pagulēju nieka 3 stundas, jo vakar biju ČBK un desmitos, jau bija jābūt skolā. Ā arī es tagad tviteroju, tvītoju utt. Biju piereģistrējies jau kādu laiku atpakaļ, bet aizmirsu paroli. Mācību ziņā esmu pāris lielos darbus izdarīji, bet kā par neražu ir jau jauni klāt. Neko darīt būs vien jāmācās. Tas īsumā pa to, ko sadarīju pēdējās nedēļās. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru