piektdiena, 2011. gada 1. aprīlis

Pavasaris

Līdz ar manu dzimšanas dienu, nu jau kādas nepilnas divas nedēļas Latvijā ir iestājies pavasaris. Arī pēdējo ierakstu šeit esmu veicis pirms kādām divām nedēļām. Kā zināms, tad pavasaris ir nepastāvīgs, vienu brīdi saulīte silda, citu brīdi līst lietus. Šī iemesla dēļ arī es gandrīz divas nedēļas pavadīju ar salvešu pakām rokā un karsām upeņu tējām. Protams, ka biju saķēris iesnas un klepu. Lai gan vairāk pie vainas bija kojas, jo radiatoru maiņas dēļ, istabiņā pāris dienas bija auksti, it īpaši, kad biju viens pats. Pa šo pusotru nedēļu arī atpūtos no sportošanas. Jāsaka, ka bija arī pozitīvas ziņas. Tā kā pavadīju vairākas dienas neizejot no kojām, man bija laiks, lai izpildītu pāris mājas darbus. Tā kā nebiju skrējis kādu laiku, izdomāju, ka nepiedalīšos Ziemeļu Divdienās. Orientēšanās sezonu ir doma atklāt ar Kurzemes Pavasari pēc nedēļas. Būs jāpamēģina VE grupa, jo jāpārbauda, cik labs orientierist esmu uz citu fona. Vēl plānā ir piedalīties RTU organizētajās piedzīvojumu sacensībās "Pazudušie". Par tālākiem plāniem nav ne jausmas, jo šobrīd briest viens "projekts", par ko labāk publiski nediskutēšu....
Ceturtdien izbaudīju lielisko laiku un biju paskriet. Treniņš bija lielisks, bet to sabojāja tas, ko es redzēju pēc treniņa. Skrienot vienu brīdi man aiz muguras brauca trīs simpātiskas meitenes ar velosipēdiem. Pāris reizes skrienot atskatījos un viņas vienmēr uzsmaidīja, bet visdrīzāk viņas smaidīja tāpēc ka, kāds putns bija "notaisījis" man muguru. To es tikai pamainīju pārģērbjoties. Tāds ne īpaši patīkams notikums :D
Tāpēc, ja esat redzējuši šo te radījumu:
Tad dodiet ziņu. Atlīdzība un anonimitāte garantēta :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru