pirmdiena, 2011. gada 25. aprīlis

1362

Sen nav sanācis neko uzrakstīt, tāpēc beidzot apņēmos kaut ko "uzcept". Skaitlis 1362 ir mana orientēšanās Pasaules ranga augstākā pozīcija. Tā kā Kurzemes Pavasaris bija ranga mačs, tad arī es ieguvu savus pirmos ranga punktus. Šobrīd gan esmu jau nokritis vairākas vietas zemāk, bet savu vārdu šajā sarakstā esmu atstājis. Protams vieta nav īpaši augsta, bet vismaz man ir kur vēl kāpt ... Pagājušo nedēļ skolā bija brīvs, tāpēc sanāca vairāk laika gan paskriet, gan arī atklāt velo sezonu. Skola šobrīd rada vislielākās problēmās, jo palikušas tikai 5 nedēļas, bet vēl jāizpilda daudz darbu. Prieks ir pa lielisko laiku, aukstums jau bija apnicis. Saistība ar sacensībām, tad plānos ir skriet sestdien skrējienā Apkārt Cēsīm. Par tālākām sacensībām neko vēl nezinu, laiks rādīs kas un kā....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru