trešdiena, 2013. gada 9. janvāris

Bakalaurs

Beidzot, pēc vairākām negulētām naktīm ir tapis mans garadarbs. Pilnīgi gatavs tas nav, bet vismaz ir uztaisīts. Arī inženierprojekta rasējumus vajadzētu papildināt un pielabot, bet kā jau vienmēr, atliekot uz pēdējo brīdi, visu nevar paspēt. Protams prieks ir par to, ka darbs ir uzrakstīts, vēl tik jāsagaida recenzija un  jāaizstāv. Ja viss būs OK, kā tam vajadzētu būt, tad pēc 24.janvāra es sevi varēšu saukt par vienu pakāpienu gudrāku. Par nākošo pakāpienu vēl domāšu, varbūt vajadzētu paņemt kaut ko citu. Un jā, tiem, kuri to nezin, tad pēdējos 4,5 gadus esmu apguvis ceļu un tiltu būvniecību vai vienkāršāk Transportbūves.

Mans lepnums :D

Un tā kā man vairs nav jāmācās, palicis ir tikai darbs, tad esmu apņēmības pilns uzsākt gatavošanos jaunajai sezona. Dziļi domās esmu sev nospraudis pāris mērķus, tāpēc ir cītīgi jātrenējas, lai beidzot sasniegtu kaut ko ievērības cienīgu, lai pašam par to būtu prieks. Šodien uzskrēju pirmo treniņu un bija patīkamas sajūtas atkal skriet, pluss vēl lieliska mūzika un patīkams vakars. Veiksmi visiem un tiekamies svētdien Priekuļos, kur uzslēpošu sacensībās, lai gan šosezon noslēpoti tikai kādi padsmit km. Čau.....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru