pirmdiena, 2011. gada 21. februāris

Siguldas slēpojums!

Sestdien, spītējot visai vēsajam laikam, devos uz Siguldu, lai piedalītos tautas slēpojumā "Sigulda 2011". Šoreiz distance bija 18 km, un sastāvēja no diviem apļiem. Pirmais ne visai patīkamais brīdis bija pēc numura saņemšanas. Man bija paliels numurs, līdz ar to arī sliktāka starta vieta. Man jau pašam likās, ka pagājušajā slēpojumā biju pirmajā 30niekā, lai pienāktos labāka starta vieta, bet laikam biju kļūdījies. Šajā trasē ir visai svarīgi starta vieta, jo trase ir šaura un grūti apdzīt. Iesildoties pamēģināju arī nedaudz pabraukt klasikā, jo visticamāk, ka 4dien un 5dien braukšu uz universiādi slēpošanā. Tur būs jābrauc klasika un pēc tam brīvais stils. Klasiskajā stilā esmu piedalījies sacensībās tikai vienu reizi. Redzēs kā ies. Iesildoties jutu, ka slēpes slīd labi, tas protams priecēja. Kā jau domāju, tad startā bija jāstāv beigu galā. Pirmie kilometri bija grūtu, jo bija jātiek garām vairākiem slēpotājiem. Problēma tajā visā bija tas, ka ir slēpotāji, kuri pieklājīgi palaiž garām, bet ir daudz, kuri slēpo pa visu trasi un nemaz nevēlas laist garām. Pirmajā aplī mani panāca Andis Malējs (viņš slēpoja trīs apļus) un teica, ka man jau sen vajadzēja būt gabalā, bet neko nevarēju izdarīt, jo priekšā vesela rinda slēpotāju, kuri īpaši negribēja laist garām. Daļēji es viņus saprotu, jo arī man nepatīk, ka mani apdzen. Vietās kur trase bija pietiekami plata izdevās apsteigt vairākus slēpotājus, un palēnām jau visi izretojās. Pirmo apli veicu nedaudz virs 28 min.

Otrais aplis jau bija vieglāks, jo trase bija krietni brīvāka. Izdevās arī apsteigt kādus 4 slēpotājus. Otro apli noslēpoju 31,5 min, bet tas bija par 1 km garāks, nekā pirmais. Finišā laiks 59min 31,9s un 16. vieta kopvērtējumā, 7.vieta grupā. Jāsaka, ka trase bija samērā slikta, jo ļoti daudzās vietās grima iekšā. Un bija ļoti viegli salauzt nūjas. Par laimi es to neizdarīju. Prieks bija par slēpēm. Tās šoreiz slīdēja labi. Izskatās, ka manas slēpes slīd aukstā laikā krietni labāk, nekā siltā. Jācer, ka arī 4dien un 5dien būs vēs un labi slīdēs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru